Gelderse Archeologie Dag 2020

Op vrijdag 17 april 2020 vindt de Gelderse Archeologie Dag plaats, dit jaar in Arnhem.  We zijn te gast in het Provinciehuis waar 90 jaar geleden de Gelderse Archaeologische Stichting werd opgericht. De Gelderse Archeologie Dag wordt georganiseerd door de Gelderse Archaeologische Stichting en is voor iedereen die zich inzet voor de archeologie van onze provincie. In de aanloop van deze dag werken we samen met de Archeologische dienst van de gemeente Arnhem en Provincie Gelderland. Ook dit jaar hebben we weer een dagvullend programma vol boeiende lezingen over recent onderzoek in Gelderland. In de middag zullen we de onlangs gerenoveerde Eusebiuskerk bezoeken, waar u onder andere de crypte en de toren begeleid kunt bezichtigen. De dag zal met een borrel worden afgesloten.

Zet de datum alvast in de agenda: vrijdag 17 april! Aan dit bericht is een voorlopig programma toegevoegd. Wanneer deze definitief is ontvangt u deze in een aanvullend bericht in de vorm van een uitnodiging. In de tussentijd kunt u natuurlijk onze website en facebookpagina in de gaten houden voor de laatste berichten over de sprekers en het programma. Sinds kort kunt u ons ook volgens op Instagram!

Wilt u niet meer door ons voor dit soort evenementen op de hoogte worden gehouden, of kent u juist iemand die graag wel op de hoogte gehouden wil worden? Stuur ons een bericht via info@geldersearchaeologischestichting.nl of laat een bericht achter op onze Facebook.

Voorlopig_programma_2020
Het voorlopige programma voor de Gelderse Archeologie Dag 2020